dinsdag in Orsa - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu dinsdag in Orsa - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu

dinsdag in Orsa

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

14 Juli 2015 | Nederland, Rotterdam

Vandaag zijn we de dag rustig begonnen. Vlak na het ontbijt begon het verschrikkelijk te gieten. We hebben even gewacht tot het droog was.Toen hebben we een prachtige wandeling gemaakt. Langs een beekje, dwars door de bossen. Best wel kruipdoor/sluipdoor route. Leek een heel klein beetje op Mossy Forest (Leanne). Niet zoveel klauteren, maar wel flinke stappen, heel vochtig en daardoor hadden we het ook goed warm. Het zonnetje scheen inmiddels.

De muggen zijn wel een beetje ergerlijk. Ze steken volgens mij niet, maar ze zoemen vortdurend rond je hoofd. Stilstaan ging haast niet. We werden beloond met een waterval.

Daarna nog een heel stuk terug naar Orsa. Daar hebben we een hapje gegeten. Nu zijn we wat aan het relaxen. Vanavond staat er een elandsafari op het programma. Hopelijk hoeven we dan niet zoveel te wandelen, haha, ik ben nu nog moe.

Morgen vertrekken we dan naar Lillehmmar in Noorwegen. Geen idee of we daar wifi hebben.

Het regent inmiddels weer (kwart voor vier) maar de zon schijnt ook, lekker dubbel.

Groetjes,
Marjolein