Strand! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu Strand! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marjolein Hout - WaarBenJij.nu

Strand!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

18 Juli 2015 | Nederland, Rotterdam

Gisteren was een verrassend mooie dag. We werden wakker met een strakblauwe lucht. We zijn hier wel van het uitslapen tot nu toe, maar na een lekker ontbijtje waren we rond elven toch op pad. We wilden eigenlijk wandelen maar konden geen mooie route vinden.

De temperatuur was maar een graad of 17, maar toch was het echt lekker buiten. Jeroen wilde graag zwemmen, maar natuurlijk lag er geen zwemmerig achterin de auto. Nadatwe lekker op een picknickplaats in de zo'n, vlakbij een waterval en een prachtig uitzicht hadden geluncht, zijn we teruggegaan naar het huisje voor zwemkleding.

Vlakbij ons vakantiepark was ook een strandje. En jeroen is van de steiger afgesprongen in het ijskoude water. Bikkel! En niet een keer, maar vaker. Wij zaten lekker in het zonnetje en keken ernaar.

Al met al was dit een lekker relaxdagje en voelde de zo'n als een cadeautje. Die was volgens ons niet voorspeld.

Vandaag is het weer somber. Het is wasdag en daarna gaan we een sightseeing tour doen.